tisdag 21 december 2010

Sitt vackert

Så var stolarna äntligen monterade, jag monterade ihop den första själv direkt på söndagkvällen när jag fick dem och sedan fick jag hjälp av en kompis att montera ihop 3 till. Tyvärr visade det sig vara lite "ikea-kvalité" över dem så gängningen fungerade inte riktigt och det gick inte att få ihop tre av stolarna, efter att ha bytt stolsben mellan några av dem fick vi ihop totalt 4 av dem till slut och de andra två måste vi fixa till med en gängtapp och lite "handpåläggning" men de är otroligt sköna att sitta på och väldigt snygga oxå - eller hur? ;) 


De passar perfekt in i köket och jag är jättenöjd med dem (trots monteringsproblemen) visst ser det lite juligt ut nu.

När jag var hos Bernhardssons så såg jag även en fåtölj som jag fastnade för, men jag tyckte inte riktigt att jag hade råd med den oxå plus att den garanterat inte fått plats i bilen tillsammans med stolarna. Men som sagt, jag fastnade så för den så på tisdagen så var jag tvungen att åka tillbaka och köpa den oxå!!!



Så nu har jag slängt ut den trädgårdsstol jag har suttit och kikat på TV i de senaste 3 månaderna och bara njuter när jag sitter i min härliga fåtölj. "Tyvärr" har ju katterna upptäckt den oxå, men det innebär ju bara att nu får jag plats i soffan oxå för tidigare har de ockuperat den totalt ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar